Goddess Sita and Her Sexual Life (Urdu)


‫لا إله إلا الله محمد رسول الله

الله کے سوا کوئی معبود نہیں اور محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم الله کے رسول ہیں






ہندو مت دنیا کے پیچیدہ مذاہب میں سے ایک ہے۔ ہندو ہمیشہ اپنے مذہب کے قائل رہتے ہیں اور انہیں بہت اعتماد ہے کہ وہ صحیح راستے پر ہیں۔ ہمیشہ یہ پروپیگنڈہ کرنے کی کوشش کرتا رہا کہ مسلمان غلط راستے کے پیروکار ہیں۔ یہ مضمون ان کی ایک دیوی سیتا پر مرکوز ہوگا جو رام کی بیوی ہے۔ اب آپ کو وہ فحش ترین چیزیں نظر آئیں گی جو کبھی بھی خدا کے کلام کا حصہ نہیں بن سکتیں۔

سندر کانڈا
باب: 15
آیات: 28-29

"اس کا چہرہ پورے چاند سے مشابہ تھا جس نے اس کی چمک سے گھیرنے والی اداسی کو دور کردیا۔ اس کی کمر پتلی، خوبصورت گول چھاتی، خوبصورت بھنویں، سرخ ہونٹ، گہرے بال اور آنکھیں پرکشش اعضاء کے ساتھ کمل کی پنکھڑیوں کی طرح تھیں۔ اس کا موازنہ راتی سے کیا جا سکتا تھا جو کیوپڈ کی شریک حیات تھی۔ "

ہنومان نامی مشہور خدا میں سے ایک سیتا کی خوبصورتی کے بارے میں بات کرتا ہے۔ وہ بیان کر رہا ہے کہ سیتا کتنی خوبصورت ہے۔

سندر کانڈا
باب: 38
آیات: 11-28

"11) ہنومان کو سن کر خدا کی اولاد سیتا نے یہ الفاظ پست لہجے میں کہے۔ آنسوؤں سے دبا ہوا، 'شناخت کی یہ علامت میرے پیارے شوہر کے پاس لے جاؤ':
12) بہت پہلے ہم سدھشرمہ میں ٹھہرے ہوئے تھے۔ یہ حرم شمال مشرق میں چترکوٹہ پہاڑ کے دامن میں واقع تھا جو دریائے منداکینی سے زیادہ دور نہیں تھا۔ اس کی جڑیں، پھل اور پانی وافر مقدار میں تھے۔ آپ نے میرے ساتھ باغات میں کھیل رکھا تھا جو کئی اقسام کے پھولوں اور تالابوں سے خوشبودار تھے۔ آپ حرم میں گیلے کپڑے لے کر میری گود میں بیٹھ گئے۔
13) پھر گوشت کا لالچی ایک کوا اپنی چونچ سے میرے سینے کو چونچنے لگا۔ میں نے زمین کا ایک کپڑے لیا اور اسے روک لیا۔
14) کوا نذروں کا کھانے والا تھا، کھانے کا بھوکا مجھے گوشت کے لئے بار بار چونچ مارنے لگا۔ وہ نہیں رکا.
15) میرا اوپری کپڑا پھسل رہا تھا۔ جب آپ نے مجھے دیکھا تو میں غصے سے اپنی کمر کی ڈورکھینچنے کی کوشش کر رہی تھی۔
16) پھر آپ نے میرا مذاق اڑایا اور میں غصے میں آ گي۔ میں بدمزہ تھی. بھوکے پرندے سے پھٹی ہوی میں نے آپ کی پناہ مانگی۔
17) تھک ہار کر میں پھر آپ کی گود میں بیٹھ گي۔ میرا غصہ بھرا چہرہ دیکھ کر آپ نے مجھے ٹھنڈا کیا۔ آپ خوش تھے (مجھے قریب آتے دیکھ کر)۔
18) اے مالک جب میں کوے سے ناراض ہوي اور میرا چہرہ آنسوؤں سے بھر گیا تو آپ نے مجھے میری آنکھیں پونچھتے ہوئے نشان زد کیا۔
19) مکمل طور پر تھکی ہوی میں ایک طویل عرصے کے لئے آپ کی گود میں سوي, اور بدلے میں آپ بعد میں میری گود میں سو گئے.
20) کوا دوبارہ واپس آیا اور رام کی گود سے نیند آنے کے بعد جاگنے کے بعد بھی مجھے اپنے سینوں کے درمیان کی جگہ میں پنجہ مارا۔ اڑتے ہوئے، اس نے بار بار میرا سینہ پھاڑ دیا۔
21) پھر، رام خون کے خارج ہونے والے قطروں سے گیلا ہو گیا۔ اس کے بعد وہ شاندار رام جو دشمنوں کا نیست و نابود تھا جو خوشگوار نیند میں تھا، اس کوے اور میرے ذریعہ سے جاگ گیا جسے کوے نے شدید اذیت دی تھی۔
22) اے مضبوط مسلح رام میرے پھٹے ہوئے سینوں کو دیکھ کر آپ کو اس طرح غصہ آیا جیسے کوئی سانپ اور ہاسنگ نے کہا:
23) اے سیتا ہاتھی کے تنے کی طرح خوبصورت گود کے ساتھ، کس کے پاس آپ کا سینہ زخمی ہے؟ غصے میں پانچ سروالے سانپ کے ساتھ کون کھیل رہا ہے؟
24) پھر ارد گرد دیکھتے ہوئے آپ نے دیکھا کہ کوا تیز، خون آلود پنجوں کے ساتھ میرا سامنا کر رہا ہے۔
25) یہ کوا پرندوں میں سب سے بہتر تھا۔ وہ یقینا اندرا کا بیٹا تھا جس نے بڑی رفتار سے ایک طویل فاصلہ طے کیا تھا اور اس کی رفتار ہوا کے خدا کی طرح تھی"

سیتا اپنے شوہر راما کے ساتھ اپنا رومانوی وقت گزار رہی ہے لیکن اندر کا بیٹا کوے کے بھیس میں آتا ہے اور سیتا کے سینوں کو پھاڑنے کی کوشش کرتا ہے۔ یہ ہندو مت کا مقدس صحیفہ ہے۔ ہندو مت کے خدا، ایک دوسرے کے ساتھ ایک فحش فلم بنانے کی کوشش کر رہے ہیں.

آرانیہ کانڈا
باب: 46
آیات: 15-21اور27
"15) تم کون ہو؟ سنہری رنگ کے ساتھ، پیلے ریشم میں ملبوس، اور کمل کے تالاب کی طرح نظر آ رھی ہے اور ایک مبارک کمل کا ہار پہنے ہوئے؟
16) اے خوبصورت چہرے والی عورت، خوبصورت رانوں کے ساتھ، کیا تم 'ہری' ہو، شرم و حیا کو ظاہر کیا گیا ہے؟ کیا آپ دولت کی دیوی مبارک پیاری لکشمی ہیں؟ کیا آپ شہرت کی دیوی ہیں؟ کیا آپ اپسارا ہیں؟ کیا تم بھوتی ہو، قسمت کی دیوی؟ یا تم راتی ہو، محبت کی دیوی اپنی مرضی سے حرکت کر رہی ہے؟
17) آپ کے دانت برابر اور نوکدار، سفید اور خوبصورت ہیں۔ آپ کی آنکھیں بڑی اور صاف اور تاریک شاگردوں کے ساتھ چمکرہی ہیں جن کے کونے پر سرخ رنگ ہے۔
18-19) آپ کے بڑے کولہے موٹے اور مضبوط ہیں، آپ کی ہموار رانیں ہاتھی کے تنے کی طرح ہیں، آپ کی چھاتی جواہرات سے سجی ہوئی ہیں، کھجور کے پھلوں کی طرح گول اور مضبوط ہیں اور متوقع سخت چونچوں کے ساتھ ہیوینس کے ساتھ جھک رہی ہیں، چمکتی اور خوشگوار، خوبصورتی میں اضافہ کرتی ہیں۔
20-21) ایک خوبصورت مسکراہٹ کے ساتھ اے خاتون, خوبصورت دانت, خوبصورت آنکھیں آپ دلکش ہیں. آپ کی پتلی کمر میری مٹھی سے قطب نما ہوسکتی ہے۔ آپ کے بال خوبصورت ہیں اور آپ کی بڑی چھاتی ایک دوسرے کے خلاف رگڑ رہی ہیں۔ آپ میرے ذہن پر اسی طرح قبضہ کر رہے ہیں جیسے دریا میں پانی کا بہاؤ اس کے کناروں کو چھوتا ہے۔
27) اے بہترین عورت اے خوبصورت کولہے
 والی عورت کیا آپ رودراس یا ماروٹس یا واسس میں سے ایک ہو سکتی ہیں؟ میرے لئے، تم ایک دیوی کی طرح ظاہر ہوتے ہیں."

یہاں راون ہندو خدا سیتا کا دورہ کرتا ہے وہ اسے اس طرح بیان کرتا ہے جس طرح اوپر بیان کیا گیا ہے۔ سیتا کے لیے وہ جو فحش الفاظ استعمال کرتا ہے اسے دیکھیں، میں ان کی فہرست تیار کرنے جا رہا ہوں، مندرجہ ذیل خصوصیات ہیں جو راون نے اوپر بیان کی ہیں؛
1) پیاری ران (آیت 16) 
2) بڑے، مضبوط، موٹے (چربی) وآلے کولہے (آیت 18-19)
3) ہاتھی کے تنے کی طرح ہموار ران (آیت 18-19)
4) گول چھاتی، سخت چونچیں، چمکتی ہوئی (آیت 18-19)
5) ایک دوسرے کے خلاف بڑی چھاتی کی رگڑ (آیت 20-21)
6) خوبصورت کولہے (آیت 27)

یودھ کانڈا
باب: 48
آیات: 9-11
"میرے بال ٹھیک، برابر اور نیلے ہیں۔ میری بھنویں ایک دوسرے کو چھورہی ہیں۔ میرے کولہے نیچے اور گول سے عاری ہیں اور میرے کولہے نیچے اور گول ہیں۔ اور میرے دانت قریب ہیں. میرے مندر اور آنکھیں، ہاتھ، پاؤں، ٹخنے اور رانیں برابر ہیں۔ اور میری انگلیاں گول ناخنوں سے آراستہ ہیں، اور موٹے ہیں اور یہاں تک کہ درمیان میں بھی۔ اور میری چھاتی قریب اور مضبوط اور تیار ہیں اور ان کی چونچیں ڈوب گئی ہیں۔ اور میری ناف اندر کی طرف ہے، اونچے پہلوؤں کے ساتھ۔ اور میرا سینہ پھول گیا ہے."

اب اوپر جیسا کہ ذکر کیا گیا ہے، سیتا اپنی خوبصورتی بیان کر رہی ہے۔

یہ ہندو صحیفے کی آیات ہیں جنہیں والمیکی رامائن کہا جاتا ہے۔ جنسیت، بے حیائی اور ہندو مذہب کے دیوتاؤں اور دیوی کے تخلیق کردہ منظر اور ہندو اب بھی گھوم تے ہیں اور فخر کے ساتھ بتاتے ہیں کہ ان کا مذہب بہت اچھا اور عظیم ہے، کوئی غلطی نہیں ہے۔ سوال صرف یہ ہوتا ہے کہ یہ واقعی خدا کی بات ہے؟ 
یاد رکھیں، اگر کوئی ہندو آتا ہے اور اسلام یا کسی اور مذہب کے خلاف لڑنے کی کوشش کرتا ہے تو اسے اپنے کالر کو دیکھنا چاہئے اور دیکھنا چاہئے کہ ان کا کالر صاف ہے یا نہیں۔ 


کمیونٹی فار اسلامک ریسرچ
Community For Islamic Research

www.youtube.com/c/CommunityForIslamicResearch

Comments

Popular posts from this blog

Shirk of Ahmed Raza Khan Barelvi

Aqeedah of Dr Israr Ahmed

Aqeedah of Molana Modudi

Scientism Debunked

Child Marriage in Hinduism (Revised)